Guest Starring, April Fools' Day '09

Go down

Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by eduardo on Sob Mar 28, 2009 10:17 am

W środę, 1.04.2009 będziemy mieć nie jednego, a dwóch gości: pana Juna Inagaki i jego kolegę, pana Takashimę. Oznacza to oczywiście, że musicie się bardzo starać wylać dużo potu, nie rozmawiać tyle co zwykle, przytakiwać (nawet jeśli nie zrozumiecie o co chodzi), nie zadawać pytań, nie dłubać w uchu czy nosie, nie gapić się na piłkarzy i bokserów itd itp Wink Można też na środę wyprać sobie ciuchy, żeby nie śmierdzieć. Przynajmniej przez chwilę Smile
avatar
eduardo

Male Liczba postów : 619
Age : 34
Skąd : Toruń

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by lady_lu on Sob Mar 28, 2009 10:24 am

A to nie prima aprilis??? Smile
avatar
lady_lu

Female Liczba postów : 77

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by eduardo on Sob Mar 28, 2009 10:26 am

Ależ skąd. Przecież ja poważny człowiek jestem, nigdy by mi to nawet do głowy nie przyszło tak wam ściemniać Wink
avatar
eduardo

Male Liczba postów : 619
Age : 34
Skąd : Toruń

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by Peppa's Daddy on Nie Mar 29, 2009 5:54 am

Potwierdzam, to nie dowcip.
avatar
Peppa's Daddy

Male Liczba postów : 614
Skąd : Toruń

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by cus on Nie Mar 29, 2009 9:45 am

siema. istnieje mozliwosc ze w weekend przyszly bede w toruniu razem z kumplem z klubu. poza sobotnim treningiem moze da rade cos zorganizowac w niedziele jakos moze albo w pt wieczorem. jak myslicie Toruń? Smile

cus

Liczba postów : 5

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by eduardo on Nie Mar 29, 2009 9:50 am

Da radę jeszcze jeden w sobotę zorganizować np. W piątek może też, choć musiałbym zapytać. Ale... ktoś Ty? Smile
avatar
eduardo

Male Liczba postów : 619
Age : 34
Skąd : Toruń

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by cus on Nie Mar 29, 2009 9:53 am

a kurde nawet sie nie podpisalem. soryy ale swoja droga to szczyty zebym musial sie rejestrowac zeby napisac wiadomosc Razz
marcus

cus

Liczba postów : 5

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by Azyjka on Nie Mar 29, 2009 9:54 am

A skąd??
avatar
Azyjka

Female Liczba postów : 503
Age : 32

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by cus on Nie Mar 29, 2009 9:56 am

hehe. olsztyn

cus

Liczba postów : 5

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by eduardo on Nie Mar 29, 2009 9:57 am

Ło, no ba Very Happy W sumie to od jakiegoś czasu nosiłem się z myślą, żeby się z Tobą skontaktować (moja kobieta potwierdzi, żeby nie było że ściemniam: )

No, to organizujemy Very Happy
A co robisz w Toruniu?
avatar
eduardo

Male Liczba postów : 619
Age : 34
Skąd : Toruń

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by cus on Nie Mar 29, 2009 10:00 am

a kumple do pracy jedzie i planujemy kolezanke odwiedzic, wiec pomyslalem ze mozna troche pookladac sie kijkami z Wami. zobaczymy jakie postepy zrobiles od egzaminow Smile

cus

Liczba postów : 5

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by eduardo on Nie Mar 29, 2009 10:05 am

Postępy? Wsteczne Smile Ale w środę może się uda jakieś zrobić Wink Jaaaaa, jigeiko Very Happy
avatar
eduardo

Male Liczba postów : 619
Age : 34
Skąd : Toruń

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by cus on Nie Mar 29, 2009 10:11 am

no to daj znać jakoś jak to wyjdzie. ja prawdopodobnie będę w pt jakoś pod wieczór w Toruniu ale to potwierdzę jeszcze jutro wieczorem Ci. pozdro Smile

cus

Liczba postów : 5

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by ninok on Nie Mar 29, 2009 10:16 am

Imba! Kazano mi potwierdzić coś więc potwierdzam.
A i od teraz goście mogą pisać w tym dziale bez logowania ; )
avatar
ninok
Admin

Female Liczba postów : 257
Age : 29

Zobacz profil autora http://kendotorun.weebly.com/index.html

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by Peppa's Daddy on Nie Mar 29, 2009 9:05 pm

NO rewelacja!! Co za emocjonujący tydzień!! Środa po znakiem japonskim, a sobota (moze i piątek!)z sensei Marcusem Shocked no po prostu rewelacja!! O ja chyba popuściłem... clown
avatar
Peppa's Daddy

Male Liczba postów : 614
Skąd : Toruń

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by Zaworov on Wto Mar 31, 2009 10:50 am

Dopadła mnie grypa zoladkowa Sad jutro tylko jako wolny obserwator. Ech.
avatar
Zaworov

Male Liczba postów : 181
Age : 30
Skąd : Gdynia

Zobacz profil autora http://www.zaworov.deviantart.com

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by Azyjka on Wto Mar 31, 2009 10:52 am

nie bedzie chewbaccki???? How come?? Sad
avatar
Azyjka

Female Liczba postów : 503
Age : 32

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by eduardo on Czw Kwi 02, 2009 12:08 am

Gdzie są fotki? Smile
avatar
eduardo

Male Liczba postów : 619
Age : 34
Skąd : Toruń

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by Mikh.IV on Czw Kwi 02, 2009 1:08 am

Tak czekałem kto pierwszy zapyta o fotki Wink Teraz to i ja się dołączam do pytania
avatar
Mikh.IV

Male Liczba postów : 199
Age : 34
Skąd : tubylec

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by marcusss on Czw Kwi 02, 2009 9:24 am

okej. prawdopodobnie bedziemy w trn ok 17:30 wiec jest spoko. napisz jak w koncu z tymi treningami szymon wyszlo bo numer Twoj mi skasowalo jak mi zawiesil sie tel i nie moge sie skontaktowac. pozdro

marcusss
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by eduardo on Czw Kwi 02, 2009 9:46 am

Aha, i przyniescie składki proszę, kto może. Trochę się w tym tyg wykosztowujemy Smile
avatar
eduardo

Male Liczba postów : 619
Age : 34
Skąd : Toruń

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Guest Starring, April Fools' Day '09

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach